Mountain Mark
Facebook
Strona główna ReklamacjaTwój koszyk Zaloguj się!Nie masz konta? Zarejestruj się!

Reklamacje


Jedynym skutecznym sposobem na zgłoszenie reklamacji jest wypełnienie formularza reklamacyjnego. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostarczanym towarze będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu szkodowego w momencie odbioru przesyłki.
Odpowiedni druk powinien mieć przy sobie kurier. W przeciwnym wypadku należy odręcznie sporządzić oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania.

Oświadczenie takie musi być opatrzone datą oraz podpisami Klienta i kuriera. Jednocześnie Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zarejestrowania takiego zdarzenia, w celu wyjaśnienia sprawy, poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego i kontaktu telefonicznego z pracownikiem firmy Mountain Mark, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od momentu doręczenia przesyłki.

Pobierz druk zgłoszenia reklamacyjnego

UWAGA! Przyjęcie przez Klienta przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli Klient nie sporządzi wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tę okoliczność w momencie odbioru przesyłki, droga reklamacji zostanie zamknięta. Jeśli otrzymany towar będzie posiadał wady techniczne, należy odesłać go na adres naszego sklepu nie później niż w ciągu 10 dni od dnia otrzymania przesyłki. Wymieniany towar należy odesłać razem z rachunkiem lub fakturą oraz formularzem reklamacyjnym. Klient ponosi koszty odesłania do nas reklamowanego towaru. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas na nasz koszt. Towar przyjęty do reklamacji zostaje wymieniony na identyczny lub inny uzgodniony z Klientem. W takim przypadku sklep Mountain Mark ponosi koszt wysyłki niewadliwego towaru do Klienta.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. W przypadku naprawy czas reklamacji może wydłużyć się do 21 dni, w tym czasie otrzymają Państwo informację czy towar został naprawiony czy otrzymają Państwo nowy towar wolny od wad.

Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu. Reklamacji nie będą podlegać jakiekolwiek przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem. Reklamowany towar przesłany do nas musi być czysty i w przypadku butów zapakowany w oryginalny kartonik. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.

Facebook Allegro
Firma Przyjazna Internautom Tylko Oryginalne Produkty BULB FICTION
Oferujemy odzież , sprzet turystyczny i górski najwyższej jakości m.in.: kurtki ,buty trekkingowe , górskie , śpiwory , namioty , plecaki , bieliznę termoaktywną , sandały , odzież gore-tex dostarczą każdej wyprawie niezapomnianych wrażeń. Gorąco polecamy takie firmy jak : alpinus , campus , keen , under armour , feel free. Tego nie oferuje żaden sklep turystyczny w Tarnowskich Górach.